maanantaina, toukokuuta 09, 2005

Tilkkupeittoprojekti

Nyt meitä on jo 11 ilmoittautunutta tilkkupeittoprojektiin ja jos vielä muutama tulisi lisää niin varmasti saamme peiton kasaan. Jos jokainen näin ensin neuloisi sen yhden tilkun ja katsokaamme sitten tuleeko lisää halukkaita mukaan vai neulooko jotkin kaksi tilkkua.

Eli tilkkujen koko olisi se 20X20 cm. Lankana mieluusti 7 veljestä. aloitus ja lopetus lankoja ei tarvitse päätellä, mutta muut langat mieluusti päätelkää. Ja jättäkää nuo aloitus ja lopetuslangat mielellään pitkiksi jotta saan mahdollisimman paljon niillä kasattua peittoa. Kun lähetätte minulle tilkkuja niin laittakaa niihin vaikka vain nimenne (ja mielellään blogin osoite) mukaan, jotta tiedän ketkä kaikki ovat peiton tekoon osallistuneet.

Osoitteen johon tilkut voitte lähettää saatte lähettämällä minulle sähköpostia osoitteeseen riikka80@luukku.com

2 kommenttia:

Sanna Tallgren kirjoitti...

Jostain syystä en vielä päässyt sinne laihisblogiin vaikka se näkyy sun blogilistassa. Aloitan kuitenkin jo nyt. Olen valmiina kuin lukkari sotaan, voin jopa ilmoittaa lähtöpainon, josko se motivoisi. Millon se blogi alkaa? Millon? Haluaa laihtua, nyt heti!!!

Riksu kirjoitti...

Mä en ole sitä vielä mitenkään muokannut. Sun tarttee ilmoittaa mulle sun sähköpostiosoite eli laitat mulle sähköpostia. Mä voin sitten kutsua sut mukaan tuohon laihisblogiin...