torstaina, joulukuuta 29, 2005

Pipovaihto

Eli lisäsin tuon pipovaihtonapin sivuille.

Olen tässä nyt miettinyt, että josko kummipojalle tekiskin liivin sijasta paidan. Kova on vain pohdinta että teenkö vai enkö.

Vielä ois ne serkuntytöt tossukat kesken, neulekeräystakki odottaa edelleen nappeja ja tossukka paria, äitille tarttis neuloa pipo ja ehkä isälle nuo sukat (ei ookaan odottaneet kuin yli puoli vuotta puikoille pääsyä).

Kovasti mä olin suunnitellut aloittavani itselle puseron teon ens vuoden alussa, mutta ensinnäkään en tiedä mitä tekisin (joko kietaisuneule tai irlantilaistyyppinen paita) ja sitten ei hirveästi huvita mitään ruveta neulomaan, kun on tuo laihdutusprojekti kesken ja nyt kun olen vauhtiin päässyt niin ei tiedä kuinka sitä tässä kevään mittaan kutistuu??? Täytysköhän jättää oman paidan haave toistaiseksi vai neuloa sitten reilusti pienempi neule... En minä tiedä. No onneksi noita muita suunnitelmia vielä on, joten ei neulomisen saralla ihan työttömäks jää vaikka en itselle tuota paitaa aloittaiskaan.

Ei kommentteja: