perjantaina, helmikuuta 18, 2005

Ihanaa kun on taas perjantai, pääsee taas viikonlopun viettoon. Huomenna on ristiäiset ja meistä tulee kummeja pienelle pojalle. On ne niin suloisia nuo pienet ja vähän isommatkin vauvat.

Tänään tai viimeistään huomenna pääsen aloittelemaan sitä pikkutytön neuletakkia. Väriksi päätin sen Samoksen kaikista kirjavimman. Saa nähdä onko minkälaista lankaa neuloa, kun en ole aiemmin siitä mitään neulonut. Miehen paidan lupasin neuloa siihen vaiheeseen, että kun seuraavan kerran käyn sen kimppuun niin ei tartte miettiä että mihinkäs minä nyt jäinkään, tässä kun on kuitenkin pari työtä tehtävä ennen kuin voin sitä jatkaa niin kerkiää unohtamaan vaikka mitä.

Mä mietin edelleen sitä duffelia että teenkö vai enkö. Se olis niin kiva, mutta kun nää mun taidot on mitä on. Hirmuisesti tekis vaan mieli kokeilla, mutta tulee aika kallis kokeilukappale jos takki meneekin pilalle.

Voihan kökkö sentään, mun piti laittaa kuviakin tänne, mutta en sitten muistanut. Niin kamera on kotona ja minä työkoneella...

Eipä muuta, tulipa taas sekava viesti, mutta siitä huolimatta:

HYVÄÄ VIIKONLOPPUA KAIKILLE!!!

Ei kommentteja: