keskiviikkona, toukokuuta 10, 2006

Meemiä ja kyselyä

Ihan ensin, jonkun blogissa oli kuvia jossain kevään SK:ssa olleista pikkutyttöjen boleroista, mutta mä en kuollaksenikaan muista että missä, saati sitten numeroa. Voisko joku vähän vinkata, että missä niitä oli. Sain tilauksen tehdä bolero veljentytölle, äitinsä haluaa kuitenkin vähän valita mallia, joten ois kiva vielä pari mallia näyttää, mistä vois valita. Joten jos joku viitsii paljastaa mulle missä nuo boleroitten kuvat olivat niin olisin hyvin kiitollinen. Ohjeet saan sitten kyllä myöhemmin jostakin...

Villasukka haastoi tähän meemiin

Neljä työtä, joita olen elämäni aikana tehnyt:

1. Toimistotyö
2. Vanhustenhoitaja
3. Lastenhoitaja
4. Mainostenjakaja

Neljä paikkaa, joissa olen asunut:

1. Jyväskylän mlk
2. Jyväskylä
3. Jyväskylä
4. En ole asunut kuin Jyväskylässä tai Jyväskylän mlk:ssa ja vain 3:ssa eri osoitteessa

Neljä televisio-ohjelmaa, joita tykkään katsella:

1. Everwood
2. Kotikatu
3. O.C.
4. Käenpesä

Neljä paikkaa, joissa olen ollut lomalla: [reiteittäin]

1. Jyväskylä - Tallinna
2. Jyväskylä - Tukholma-Kööpenhamina
3. Jyväskylä - Bulgaria
4. Jyväskylä - Kannonkoski

Neljä internet-sivua, joilla käyn päivittäin:

1. www.blogilista.fi
2. www.novitaklubi.fi
3. www.gmail.com
4. www.luukku.com

Neljä lempiruokaani:

1. Kanakastike ja riisi
2. Jauhelihakastike ja perunat
3. Hirvikäristys ja perunamuusi
4. Savukala

Neljä paikkaa, joissa mieluummin olisit juuri nyt:

1. Mökillä
2. Nurmijärvellä kummipojan luona
3. Ulkona
4. Lunastamassa jotain voittopottia pankista =)

Neljä ystävää, joille olen lähettänyt tämän viestin (jotka täten haastan) ja joiden arvelen [lue: toivoisin] vastaavan

1. Iona
2. Siniset silmukat
3. Distant knitter
4. Paumau

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

4/06 lehdesssä on ne bolerot :)