perjantaina, huhtikuuta 22, 2005

nyt minä kyllä lankean

Avokin paidan neulominen kyllästyttää joten taidanpa aloittaa neulomaan niitä isän saapassukkia (tosi tarpeelliset näin kesää vasten) välillä. Kun tuntuu ettei sitä paitaa jaksa millään neuloa. No kohta minulla on varmaan sitten 5, 6 pientä työtä kesken, mutta pääasiahan on että neulomisinto säilyy. Välillä kun saa jotain muuta valmiiksi niin varmasti sitten taas innostaa jatkaa tuota avokin paitaakin. Ei se sitä kumminkaan enää tänä keväänä pidä ja tuskin muuten pitää isäkään niitä sukkia, joten nekin voi sitten lykätä sivuun ja vaikka ruveta tekemään lapsille noita neuleita =)

Olen minä tuhma kun lankean uusia töitä aloittamaan, mutta muuten pian häviää koko neulomisinto ja se ei ole sitten kivaa se.

Hyvää viikonloppua kaikille ja btw kuten huomasitte kommenttiosio TOIMII *vink vink*

6 kommenttia:

Stricker kirjoitti...

Kyllähän niitä keskeneräisiä töitä on pakko olla enemmän kuin yksi koko ajan puikoilla! Mulla on aina yksi työ makkarissa sängyn vieressä elokuvailtoja varten, yleensä sukka tai vastaava pieni juttu. Ja olkkarissa on sitten jotain tasaista ja sellaista, joka ei vaadi laskemista ja se on tarkoitettu niihin hetkiin, jolloin touhuan pikkumiehen kanssa tai hän leikkii omiaan. Ja yleensä pidän vielä jotain vaikeampaa tai isompaa työtä (tällä hetkellä hierontasukat) vielä puikoilla ja yritän kutoa sitä edes muutaman rivin joka päivä ja palkitsen itseäni sen jälkeen helpommalla ja mukavammalla.

Lape kirjoitti...

Aika sinnikäs saa olla että tekee vaan yhtä työtä! tapansa kullakin -> juu onhan noita töitä kesken... yhestä uupuu lankaa, muutamassa on ikävä vaihe menossa tai muuten vaan ei jaksa keskittyä, kiltisti teen kaiken valmiiksi, vaikka välillä tilanne näyttää pahalta.... jos en saa vaihtelua en tee mitään... nm. tänään aloitettu wavy ja 45cm tehtynä ;)

Anonyymi kirjoitti...

Kyllä minullakin on aina monta työtä yhtä aikaa puikoilla. Kovin pitkään en jaksa tehdä samaa työtä yhteen menoon, kun alkaa jo kyllästyttää. Mutta on noita sitten vähitellen valmistunutkin, ja sen verran koetan sitkeillä että edes vähitellen neulon jokaista eteenpäin.

Anonyymi kirjoitti...

Minä olen sitä mieltä, että mitä useampi työ samaan aikaan tekeillä,
sitä parmepi aivoille. Pitkäjännitteisyyden puutetta useat aloitetut työt eivät voi olla, eiväthän?!

Nimuel kirjoitti...

Höh! Sehän on sinun, puikkojesi ja lankojesi asia, kuinka monta työtä sulla on kesken.;D

..tai sitten mä oon kyllä so, so bad!

MysteryKnitter kirjoitti...

Just let the siren song of the yarn temptate you....how long can you be without touching the yarn?