perjantaina, huhtikuuta 22, 2005

vikaa, vikaa, vikaa ???

Varmuuden vuoksi vain kyselen, että onko jossain jotain vikaa kun ei kommentteja ole tullut pitkään aikaan? siis eikö tuo kommenttiosio toimi vai onko vain niin, että kukaan ei yksinkertaisesti ole kommentoinut mun tekstejä/ kuvia. Jos vika on kommenttiosiossa niin vika pitää korjata.

Mä niin toivoisin, että edes silloin tällöin tulis muutama kommentti se niin kannustaa ylläpitämään tätä blogia, mutta ymmärrän kyllä ettei sitä aina jaksa itsekään kommentoida varsinkin jos ei tule mitään kommentoitavaa mieleen.

Mutta jos joku nyt niin ystävällisesti edes kokeilisi että toimiiko nuo kommentit ja jos ei toimi niin sitten vaikka ilmottais listan kautta siitä tai jotain.

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Ajattelinpa olla avuksi ja jättää kommentin. Kivat sivut!

Merituuli,
listalla hiljainen, mutta lukijana aktiivinen

Terhi kirjoitti...

Hei,
nyt mua kyllä harmittaa, sillä mun on kyllä pitänyt kommentoida (ja itse asiassa luulinkin jo jättäneeni sulle viestin) - duffeli näyttää oikein hienolta! Itsekin huovutin Onnin duffelin eilen, ja kyllä oli jännittävää. :-)

MysteryKnitter kirjoitti...

Edelleen upeita neuleita! Ja..mistä lie johtuu kun ei jaksa nykykään neuloa kuin jotain 1 kappaleen 1 projektista ja sitten pitää vaihtaa projektia...Äh. Ehkä olen vain hieman sekaisin.