perjantaina, tammikuuta 20, 2006

Uusia projekteja

Eli otin osaa olympialaisiin. En kovin hyvä ole tuossa englannin kielessä, mutta ymmärsin asian näin, että tarkoituksena on neuloa 16. päivässä jokin neule. 10. päivä helmikuuta aloitetaan ja 26. päivä pitäis olla neule valmis. Palkinnoksi onnistumisestaan saa kultaisen mitalin (napin) blogiinsa. Itselläni on tarkoituksena saada tuossa ajassa valmiiksi paita kummipojalleni. Epäilen vähän että kuinka käy, mutta ainakin kannattaa yrittää. Ihan noin mielenkiinnosta kokeilen, että kuinka nopea neuloja oikeasti olen. Täytyy tutustua noihin sääntöihin paremmin ajan (ja sanakirjan) kanssa. Kristel näytti ainakin olevan osallistumassa, joten en taida ainoa suomalainen porukassa mukana olla. Tää on meinaa ensimmäinen ulkomainen projekti johon osallistun. Jännää!

2 kommenttia:

Katja kirjoitti...

Kiitos vinkistä, kuulostaa hauskalta! Mitäpä sitä ei tekisi hienon napin eteen! ;o)

AnneV kirjoitti...

Joo, just noin. Ja jos haluaa vielä oikein säätää, niin silmukat saa luoda vasta avajaisseremonioiden aikana, mutta ennen olympialaisia saa jo neuloa koetilkkuja - se on niinku treenaamista.

Mä olen kai kans osallistumassa, mutta taas on pieniä ongelmia: mitä maata mä edustaisin ja sikstoiseks vaikka jonkun napin jostain saisikin, en mä osaa laittaa semmoista blogiini. Ai juu, ei mulla ole kyllä sitä neulemalliakaan vielä katsottuna...