torstaina, huhtikuuta 06, 2006

Päätöksiä

Ensin kuva keskeneräisestä villatakistani. Toinen etukappale ja takakappale ovat valmiit, toinen hiha on puolessa välissään. Tässä kuvassa on kyseessä takakappale.

IM000039

Takkia on ollut tosi kiva neuloa, koska valmista tulee nopeasti, siis ihan yllättävän nopeasti. Reunuksiin olen soveltanut stitch'n bitch:n ohjetta neuloa puikon eka silmukka normaalisti ja sen jälkeen kiristää lanka tiukalle. Reunoista on tullut huomattavasti siistimmät kuin nostamalla ensimmäinen silmukka. Hihojen lisäyksetkin tuottavat ensimmäistä kertaa iloa, kun aiemmin ne aiheuttivat paineita, koska niistä tuli aina rumat. Ohjeessa lisäykset neuvotaan tekemään 2 reunasilmukan sisällä ja kun vielä muistaa langan kiristää niin reunukset ovat oikein siistit.

Niin sitten tuosta otsikosta. Tein yhden aika suuren päätöksen seuraavien muutaman vuoden osalta. Tätä olen harkinnut jo pitkään, mutta nyt sain jotain tehtyä sen osalta, mieli on hyvä, koska sain päätöksen tehtyä, mutta enempää en viitsi paljastaa ennen kuin jotain varmistuu asian osalta, toukokuun puolelle joudumme odottamaan, joten jännittävä huhtikuu tiedossa. Mutta nyt siivoilemaan... iloista viikonloppua kaikille toivottelen jo nyt!!!

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...
Blogin hallinnoija on poistanut tämän kommentin.
Martsuli kirjoitti...

Hyvältä näyttää takakappale.
Joskus kun tekee päätöksiä on yllättävän hyvä olo sen jälkeen. Hieno homma!

Anonyymi kirjoitti...

Hei! Ihan muusta asiasta, eli värjäämisestä Kool Aideilla. Mä olen värjännyt näin: kastellut vyyhden, laittanut sen muovikulhoon ( ruokakäytössä) ruiskuttanut lääkeruiskulla värejä, kääntänyt vyyhden ja lisää värejä (langoista tulee kirjavia). Sitten kuppi mikroon. Ensin pikku teholla 2 min, lisää tehoja ja 2 min, lisää tehoja ja 2 min, lopuksi täydellä teholla 1 min. Huuhtelu kylmällä vedellä ja kuivamaan. Ja keittiö todella tuoksuu (haisee), mutta haju katoaa kyllä ;)) Käy kurkkaamassa mun tuotoksia mun sivulla. Lellu