maanantaina, toukokuuta 02, 2005

Ajatuksia esille

Eilen illalla unta odotellessani mietiskelin kaikenlaista ja kun olin päättänyt osallistua Ninnin keräykseen jossa neulomme hänen ystävänsä vauvalle keskosvaatteita tulipahan vain sellainen mieleen, että voisimmeko me blogilaiset neuloa jotakin yhdessä? Esim. tilkkupeiton tms. Vaikka Vaakalle. niin että jokainen neuloisi yhden tilkun ja kirjailisi siihen nimikirjaimensa. Joku (vaikka sitten minä) ottaisi vastuulle kasaamisen ja toimittamisen eteenpäin. Siis tämä oli vain ajatus, että onko innokkaita osallistujia? Sehän nyt ei haittais vaikka peittoja tulis vaikka se kaksikin kappaletta.

ensin ajattelin että ensin 1 neulois yhden tilkun ja lähettäisi sen eteenpäin ja toinen neuloisi siihen toisen tilkun perään ja lähettäisi sen kolmannelle jne, mutta sitten viimeisillä olisi aikamoiset postikulut, kun painoa peitolle kuitenkin kertyy.

Kysymykset Distant Knitterille

1. Minkälaisia juttuja neulot mieluiten?

2. Mistä langasta neulot mieluiten?

3. Minkälainen on sinun perheesi?

4. Mistä vuodenajasta pidät eniten ja miksi?

5. Mitä muuta harrastat kuin neulomista?

2 kommenttia:

Pia Nore kirjoitti...

Hei, hyvä idea tuo yhteisesti neulottu tilkkupeitto, minä ainakin ilmoittaudun heti mukaan!! Ja varmaan olisi parempi jos jokainen lähettäisi tilkkunsa sulle, eihän jokaista tilkkua kannata kierrättää ympäri Suomea moneen kertaan.
Pitäisikö langaksi valita kaikille sama? Esim 7 veljestä?

Riksu kirjoitti...

Tuo 7 veljestä olis varmasti hyvä sitä varmasti löytyy jokaiselta varastosta tai jos ei löydy niin mä ainakin voin sen verran lähettää että yhden tilkun voi neuloa.

Mä lupaan sen verran että tilkut mitkä tulevat ensimmäistä peittoa varten niin sen lupaan kasata. Toiseen peittoon ei mun kärsivällisyys riitä, että jos vapaaehtoisia löytyy niin viestiä mulle.