maanantaina, toukokuuta 30, 2005

Ahertamista

En viikonloppuna juurikaan kerennyt neulomaan, mutta sainpa silti jotain aikaiseksi.

Avokin paidan ensimmäinen hiha on valmis, nyt tarttis vaan intoutua sitä toista aloittamaan.

Veljentytön villatakista toinen hiha on melkein valmis, enää pyöriö puuttuu. En ymmärrä miksi jokaisesta takin kappaleesta tulee vino. Ihmetyttää vaikka pingottaessa tuo vinous varmasti häviää. Ihan kuin loisin aloitussilmukat liian tiuhaan. On minulle ennenkin noin käynyt, mutta ei joka kappaleessa???

ja voin sen salaisen projektinkin nyt paljastaa, eli nalle colorista on tulossa avokille kynsikkäät (tosi tarpeen näin kesää vasten) Sainkin ne peukaloita vaille valmiiksi, sitten avokki kokeili niitä ja totesi, että ne ovat liian lyhyet (sormiosat siis) ja olen päättänyt silmukat liian tiukalle. No nyt nuo odottavat sitten purkamista (ei kokonaan vain nuo sormiosat) ja korjailua. Saa nähdä kuinka kauan joutuvatkaan odottamaan. Ei oikein hootsita niitä korjata...

Näin muuten toissa yönä unta, että olin lähdössä San Franciscoon. Kaikki sukulaiset lahjoittivat minulle mukamas hirveästi rahaa, että pääsen matkaan, mutta neulontaan liittyen unessa minulla oli hirmu huono omatunto, kun minulla ei ollut käsityötä mukana. Tuolla matkalla olisin kerennyt monta kerrosta neulomaan. Kaikkea sitä näkeekin...

Ei kommentteja: