tiistaina, toukokuuta 10, 2005

Historiaa ja tulevaisuutta

Tällaisen sain sähköpostissa. Aika hankalaa miettiä, että mitäs sitä onkaan tultu tehtyä

10 vuotta sitten minä...
1. Asuin vanhempieni kanssa
2. Kävin rippikoulun
3. Minusta tuli ensimmäistä kertaa täti

5 vuotta sitten minä...
1. Tapasin rakkaani
2. Aloitin merkonomiopiskelut
3. Muutin pois kotoa

3 vuotta sitten minä...
1. Opiskelin merkonomiksi
2. Olin 22-vuotias
3. Oltiin oltu Avokin kanssa kihloissa 1 vuosi

1 vuosi sitten minä...
1. valmistuin merkonomiksi
2. Minusta tuli ensimmäistä kertaa kummitäti
3. Aloitin ensimmäisen virallisen palkkatyöni

Tähän asti tänä vuonna minä...
1. Olen ollut siskoni häissä
2. Minusta on tullut toiseen kertaan kummitäti
3. Olen potenut vauvakuumetta

Eilen minä...
1. nukuin kun tulin töistä
2. Pyöräilin töihin ja takaisin
3. Tein kalakeittoa (nam)

Tänään minä...
1. Pyöräilin töihin
2. Pesen pyykkiä
3. Siivoan

Huomenna...
1. Käyn saunassa
2. Valmistaudun viikonlopun mökkitalkoisiin
3. Siivoan

Ei kommentteja: