perjantaina, joulukuuta 01, 2006

Nukkumatti, nukkumatti, taitaa tulla pian

Sain kummipojan haalarin vartalo-osuuden valmiiksi ja ne tuhat ja sata langan päätä pääteltyä, jätin katkomiset huomiseksi etten puoli nukuksissa leikkaa liikaa. Hihoja varten sain luotua silmukat, joten ehkä tuokin haalari valmistunee piakkoin.

Avokki lähti viikonlopuksi vanhempiensa tykö ja minä huomenna omien vanhempieni luo. Minä lähden leipomaan jouluksi (ai mikä joulu, milloin?) pikkuleipiä ja avokki vähän ikävämpään hommaan, joka liittyy myös siihen, että saamme jouluksi syötävää (syömme myös kanaa tai ehkä ennemmin kukkoa)

Tuossa nettiä selaillessani olen vasta ruvennut tajuamaan kuinka paljon neuleblogeja tosiaan onkaan, joka päivä tulee uusia blogeja vastaan. Blogilistallakin minulla niitä on varmaan toista sataa merkattuna suosikeiksi. Jos on pari päivää pois netin äärestä on luettavaa ihan liikaa ja kun on kaikki päivittyneet suosikkiblogit saanut luettua arvatkaa vaan jaksaako sitä enää kommentoida mihinkään. Sinänsä harmi, koska paljon olisi kommentoitavaa ja varmasti vielä enemmän nähtävää, mutta kun pitäis keretä neulomaankin välillä, jotta tätäkin blogia kerkiäis päivittää, että teilläkin olis jotain järkevää (ehkä joskus) ja kiinnostavaa (no joo tosiaan) luettavaa.

Anteeksi tämä joutavan päiväinen jaaritteluni ilman kuvia, nyt tuohon otsikkoon, nukkumatti on jo hyvin lähellä, joten taidan painua peiton alle koisimaan. ÖITÄ!!!

P.S Oletteko huomanneet että minulla on sekä sulkumerkki- että kolmeen pisteen (...) neuroosi tai jotain, varsinkin silloin kun ei ole mitään todellista asiaa... Joo kyllä mä tosiaan olen nyt unen tarpeessa, juttujen tasosta päätellen, ehkä tämä postaus poistetaan nolona huomenna ja nyt siis ÖITÄ!!!

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

mullakin on ihan liikaa blogeja suosikkilistalla... nyt kun olen töissä tuurailemassa, niin pakosti jää osa lukematta. Kommentointi ihan minimissä,koska surffaan lähinnä sinnaa syöttäessä, eikä silloin voi kirjoitella, just ja just voi hiirtä liikutella ilman että neiti näppärä havahtuu että mä teen jotain ;)
Toinen vaihtoehto on että neulon jotain helppoa tässä samalla,mutta silloinkaan ei voi kirjoittaa kun menee niin hankalaksi laskea työ käsistä,ottaa näppis, kirjoittaa, laskea näppis, ottaa neule jne....

No, päätin kuitenkin yrittää edes jotain kommentoida. (minäkin taidan käyttää liikaa kolmea pistettä ja sulkuja *reps*)

Anonyymi kirjoitti...

Mulla oli vuosia kahden pisteen (..) neuroosi. Päätin kaikki lauseeni aina kahteen pisteeseen. Oli tuskaa opetella uudestaan, että lause päättyy yhteen pisteeseen, ei useampaan.

Anonyymi kirjoitti...

Sama vika rahikaisella, vai miten se sanonta nyt menikään. Koska minullakin blogeja on suosikkilistalla liikaa jää pakostakin osa lukematta tai on pakko karsia liikoja suosikkilistalta.Aina uutta mienkiintoista blogia kohti on jo nykyisin karsittava yksi entinen suosikki, mutta sitten millä perusteella sitä suosikkilistaa karsii. Voi itku, mikä ongelma!